Napsal: jc3 1. 3. 2006 v 12:32 hod. 41 Používáte někdo rozetu na 593 jinou než se 43 zubama? Z čeho se dá použít? Napsal: jc3 28. 2. 2006 v 11:50 hod. 40 Ahoj, ptal jsem se u Hamouze po pístech a řekli mi, že v rozměru A mají písty pouze upravené se sfrézovaným dnem a nebo B bez úpravy. Oba se dají údajně provozovat ve valci A bez problémů... Má cenu dávat do neupraveného motoru (Jikov, hlava s puvodni kompresi, vyfuk spodem) upraveny pist? Jde mi spis o rychlejsi zajeti nez o vyssi vykon ve spicce... Co vy na to? ED250 Copak? upustil jsi od výfuku vrchem?? Jestliže se použije sfrézovaný píst a klasická hlava, klesne kompresní poměr. Dle mého se to odrazí na výkonu. Dobré by bylo snížit hlavu. jc3 Výfuk jsem zatím nezavrhnul, spíš jsem to nestihnul přes zimu napasovat... To jaro se vyklube vždycky tak nějak nečekaně a já jsem jako obvykle nepřipraven:-) Překvapilo mě, že ani Hamouz neupravené A nemá... Sehnal jsem jen ne moc hezký použitý, takže to vypadá na Bčko. K novýmu válci nový píst... Nemáte někdo oměřený sfrézovaný píst a sníženou hlavu? Dal bych to sem, třeba se to někomu bude hodit... Napsal: mira 26. 2. 2006 v 19:02 hod. 39 Čau. Tak jsem včera konečně dovezl ED 250. Rok 03, po prvním majiteli se serviskou. Plně otevřenou plus n.d. Možná z toho něco prodám. Místo otevřené koncovky jsem tam tal homologovanou a zdá se že jede hned od volnoběhu. Bohužel nejsou zatím podmínky pro pořádné testování. Časem pošlu nějaké fotky. Zatím zdar. ED250 Co máš za ND? Ta homologovaná koncovka ubere maximální výkon, ale jestli máš Pragu na cestování tak to chápu.. jc3 Zdar, gratuluju ke koupi! Kdybys mel nahodou pist A tak bych mel zajem mira cau. Prodal bych origo válec a píst(jak poznám A, kde je to napsany), hlavu-nejlépe v celku, pak Jikov, koleno se štítkem, otevřenou koncovku. Pragu nechci až tak na ostrý ježdění. Prostě každodení používání - práce, louka, menší výlety. Malej dotaz - základní nastavení Bingu. jc3 Na válci je to vyražené na oku nad domečkem pro klapku a na pístu je to vyražené uprosřed dna... Je fakt, že je lepší to prodat vcelku, ja potrebuju jen pist, valec mam novy... S Bingem ti bohužel nepomůžu, mám Jikov. ED250 Jehla II zářez z hora, nastavit volnoběh klasicýkým dorazem a šroub bohatosti dle chování. já mám cca 1-1.5 otáčky od dorazu. Co ta tu koncovku chceš? Už jí mám dost obouchanou od kamenů.. Napsal: Roman 25. 2. 2006 v 16:22 hod. 38 zdravim chci se zeptat jestli je mozne dat vyfuk z motokrosove 250 do pragovky ed 250 pry to jde kdyz se to tam napasuje nema nekdo zkusenosti ED250 A proč bys to dělal? Uprav si ten co tam máš a hned je 10PS navíc. Více je tu ve starých příspěvcích. jc3 No, pokud ten motokrosovy vyfuk uz nemas doma, tak je urcite lepsi se shanet po pragovackym, vyfuku cenu tipuju stejnou a odpadnou ti starosti s pasovanim... Napsal: pepa 3. 2. 2006 v 10:37 hod. 37 pepa to cukání je u tohoto motoru typické, ale nevim jak to probíhá u tebe myslím tím intezita taky mě to štvalo-motor mě připadá nervozní prostě chce pořád plyn-trochu se my zdá, že na to má vliv spřevodování jinak je ten motor pracant, který nezná kopec ani jakékoli zatížení a je velmy spolehlivý to můžu potvrdit, ostatně test pana Šímy to jenom potvrzuje, takže se můžete vydat klidně hodně daleko za hranice.Velká slabina u této motorky je centrál holt stojí za prd. Když si někdo koupíte knihu 70 let Jawy můžete vydět Jawu 250/593 Tramp která se plánovala taky do výroby, jinak je ale totožná s ostatnímy typy. Stačí si zehnat plast na nádrž z 350ky trampa dát dopředu 19ku kolo a řidítka s hrazdou spolu s přední maskou a máteho na světě. pepa koupím karburátor BING na jawu 250/593 nebo pragu ED 250 za rozumnou cenu dík Napsal: hanz 1. 2. 2006 v 12:47 hod. 36 koupím Pragu ed250. neví někdo o nějaké? Díky Napsal: mira 27. 1. 2006 v 20:23 hod. 35 Cau vsichni. Tyhle super stránky sleduji už asi rok. Chtěl bych brzy koupit Pragu. Teorie uz mam dost. Nenašel by se nahodou někdo na Vysočině kdo by mi ji předvedl v reálu a nechal si na ni sáhnout atd. Samo ze mluvím o motorce. Abych nekupoval zajíce a věděl o ní vše. díky Mira ED250 Sokolovsko, to n83 asi daleko... Jinak bych ti jí půjčil.. mira To je trošku z ruky ale moc díky za nabídku. mira Napsal: David 10. 1. 2006 v 23:18 hod. 34 Nazdárek draci mám také Tempíka sice krátce ale zatím je vše v poho až na zadní centrál pruží jak péro z gauče asi už tam taky nebude ojlík.Chci se zeptat možná s tím máte zkušenost při ubrání plynu hrozně cuká za řetěz jako když tě někdo kope do zadku je to normo nebo zkusit poštelovat předstih je v mezích ale nahraně.Mějte se a spoustu km bez nehod v 2006. jc3 Zdar, ohledně cukání - v jakém stavu máš řetězovou sadu? Nic lepšího mě nenapadá...:-) David Čábes, právě řetězovka je nová a průvěs má také správný.Zdá se mi že když dojíždím na rychlost bez plynu se zařazeným stupněm tak při zápalu ve válci celá motorka poskočí dopředu a to dost hrubě a to se opakuje cca každou vteřinu dokud nezmáčknu spojku.Tak nevím,budu laborovat.Zatím čao a pokud vás něco napadne napište.Díky jc3 Zkus www.jawamania.info, tam vědí všechno...:-) JP Dobrý den,u centrálu hlavně zkontrolujte tlak, správně je nejméně 10 atm,max 12. Únik tlaku je mnohem častější než únik oleje. Pružicí jednotky vyráběla ČZ Březnice, firma dosud existuje i když pod jiným jménem, tak zkuste možnost opravy. Cukání při dojíždění se zavřeným plynem je otázka správného seřízení karburátoru - bohatosti směsi a velikosti volnoběžné trysky. pepa to cukání je u tohoto motoru typické, ale nevim jak to probíhá u tebe myslím tím intezita taky mě to štvalo-motor mě připadá nervozní prostě chce pořád plyn-trochu se my zdá, že na to má vliv spřevodování jinak je ten motor pracant, který nezná kopec ani jakékoli zatížení a je velmy spolehlivý to můžu potvrdit, ostatně test pana Šímy to jenom potvrzuje, takže se můžete vydat klidně hodně daleko za hranice.Velká slabina u této motorky je centrál holt stojí za prd. Když si někdo koupíte knihu 70 let Jawy můžete vydět Jawu 250/593 Tramp která se plánovala taky do výroby, jinak je ale totožná s ostatnímy typy. Stačí si zehnat plast na nádrž z 350ky trampa dát dopředu 19ku kolo a řidítka s hrazdou spolu s přední maskou a máteho na světě. mira Cau. To cukání je nejspíš tím karburátorem. Mě to dělala 350 taky. Stačí dobře poštelovat. JP Zadní pružicí jednotku mi opravil k mé plné spokojenosti pan Arno Baláš, Český Šumburk 223,Tanvald - 46841,telefon 608171820. Napsal: JP 6. 1. 2006 v 14:59 hod. 33 Ještě se vracím k tomu "červenému enduru". Má nasazen na 593 skříni válec ze soutěžní Jawy o vrtání 80 mm, při použití klikového hřídele z 250 měl motor obsah asi 340 ccm. V Technometře jsme udělali také jeden motor s použitím seriové skříně z 594. Obsah byl kolem 360 ccm a výkon kolem 40 k. při použití karburátoru Jikov 36. Motor měl zátah zejména v nízkých otáčkách. ED250 Když jsem při focení s tím člověkem mluvil, říkal, že se podílel taky v Jawě na vývoji. Má doma ještě 6 prototypových motorek. Na tomhle červeném enduru jel i poslední českou šestidenní. Napsal: pepe 6. 1. 2006 v 09:55 hod. 32 Zdarec mam naprodej nejaky nd na 593 mam komlet výfuk spodem i s tlumivkou 1800 pak tlumivku zvlast 800,rozetu 500, budiky s teplomer bez otackomeru a tachometru 600(palubka s funkcnim teplomer), a neco malo na 350/640 kdyby jste neco potrebovali tak se ozvete na meil Napsal: jack 21. 12. 2005 v 22:36 hod. 31 Kurva chlapy tady se to nahne a nehne a já se tak těším až tu něco přibude jc3 Tak dneska se to hnulo a něco málo přibylo...:-) Napsal: Praga 14. 12. 2005 v 16:45 hod. 30 Super stránky pro příznivce českých strojů. Odkaz:http://www.sesa-moto.cz/page.php Napsal: Praga 12. 12. 2005 v 16:16 hod. 29 Sháním otevřený výfuk a karburátor Bing 32 na Pragu ED250. Díky za info na e-mail. Napsal: Pepa 11. 12. 2005 v 11:19 hod. 28 čau JC3 napiš mě prosim na jaký email chceš poslat ty fotky, aby to došlo čus jc3 Zdravim, nejlepsi bude, kdyz mi to posles na jc3(zavinac)centrum(tecka)cz. Dikz moc.... Napsal: JP 8. 12. 2005 v 14:36 hod. 27 ahoj, k fotkám endura Jawa.Je to kombinace rámu 593 a nádrže a ostatních plastů z prototypů endura dle návrhu p.Tůmy. Původní rámy pro tyto motocykly měli dvě trubky až k hlavě řízení. Motor je prototypový s "pískovými" odlitky.Také tento motocykl skompletoval mechanik vývoje.Co se týče motorů 250/280. Vprototypech i serii měli 250/280 schodné vrtání 70mm a lišili se zdvihem 64/72mm.Měli rozdílné průměry klikové skříně a pohon vyvažovacího hřídele.Samozřejmě klikový mechanizmus a malý rozdíl na válci a jiné hlavy valce.To jsou zhruba popsané rozdíly 250/280, jc3 Diky moc za odpoved. Tesi me, ze se sem vraci i lide, co o tom vedi mnohem vic nez ja... Napsal: Bert 8. 12. 2005 v 11:56 hod. 26 Měl jsem tu Jawu 280/594 Tempo, co máš v galerii. DObrá cestovní motorka, vozila mě i po Slovensku, Maďarsku, Rakousku, Slovinsku a Chorvatsku (Makarska). BERT jc3 Zdravim... Taky si na vodnika nemuzu stezovat, teda az na ten maly defekt, diky kteremu jsem musel predcasne ukoncit letosni sezonu... Holt stane se, no... Napsal: roman 6. 12. 2005 v 14:55 hod. 25 caute prodam PRAGU ED 250 MOD2000,PO KOMPLETNÍ GO MOTORU atd.,cena:45000kč spěchá info:604 326 333 Napsal: pepe 28. 11. 2005 v 20:16 hod. 24 ahoj doufam ze si na me vzpomenes poslal jsem ti fotky toho abrhama tygra ted stavim jednu 593 bude to podvozek abrham cz tlumice delsi bude to vypadat jak mala afrika vse original dily jawa , bing 84 výfuk horem prazdnej,zadni kotouc predni 650 styl nadrz tramp kapotaz na hrdle neklepava i z budiky spinacka zadi se zamikanim na hrdle upravy motoru poslu ti fotky kdyz budes chtit jc3 Jo, pamatuju se.... Vůbec se nerozmýšlej a hned je pošli, beru všechno... Klidně k tomu může být i nějaký textík... Napsal: ED250 28. 11. 2005 v 06:19 hod. 23 Ahoj Jirko. Před 14 dny jsem ti poslal fotky toho endura z jawáče. Došlo to? jc3 Fotky v pořádku došly- už jsou na webu... Napsal: pepa 26. 11. 2005 v 11:49 hod. 22 čau jc3 co je stebou, chtělo by to nějakou aktualizaci moc se nás na ni určitě těší-, nevíš kdy bude v provozu ta fotogalerie s těma fotkama od nás- jinak se měj, vím že je málo času čau jc3 Zdravím, něco málo přibude co nevidět, mám další fotky prototypů. Bohužel jsem ještě nestihnul nafotit můj zdevastovaný píst s válcem... Jinak s fotkama od vás je to špatný, zatím mi nic nedošlo... pepa ty moje ti došly - psal jsi, že jo jc3 Musel jsem zalistovat ve starých mailech - máš pravdu Nějak to spáchám... jc3 Zdar, tak jsem to pěkně pomotal... Jestli máš mail dakars@... tak mi od tebe nic nepřišlo. Jak jsem onehdy psal, že došly, tak jsem si tě spletl s někým jiným a teprve teď jsem si toho všimnul ... Omlouvám se za ty zmatky, kdyžtak to pošli ještě jednou... Napsal: JP 22. 11. 2005 v 15:33 hod. 21 Ahoj mezi fotkami Abrham,Tůma a spol. máte jednu raritu. Žlutý motocykl s "tygřími pruhy" představuje továrně neuskutečněnou variantu s kapotáží při použití nádrže z 640. Striktní trvání na použití dílů z 350 omezovalo konstruktery při hledání dalších variant 593ky.Zmíněný motocykl nakonec podle původního návrhu postavil jeden mechanik z vývoje ve Strašnicích pro sebe. jc3 Nechtěl byste psát takovéhle poznámky častěji? Na stejnou stránku jsem umístil další fotky vodníka s asi prototypovým motorem. Nevíte o něm náhodou něco bližšího? Jaké vrtání a zdvih měly motory s 280ccm válcem? Napsal: pepa 16. 11. 2005 v 14:36 hod. 20 jc3 poslal jsem ti fotky mého vodníka doufám, že ti přišli čau jc3 Zdar, fotky došly, jen jsem se nedostal na net, abych ti napsal... Napsal: ED250 16. 11. 2005 v 10:45 hod. 19 Jeden "velký" karburátor pasující a odskoušený na vodníkovi doma mám, je na prodej.. Jc3 - došly Ti ty fotky protorypového endura? pepa ED 250 zakolik byas prosimtě ten karbec prodal? když tak mě to napiš na email dakars@seznam.cz dík ED250 Je to DellOrto PHSB35MS sehnal jsem dva, na jeden jezdím. Je v bezvadném stavu. 1000Kč. Foto jsem ti poslal na I-mejl. Napsal: pepa 9. 11. 2005 v 19:51 hod. 18 čau jc3 chtěl bych se zeptat ohledně toho karburátoru, který jsi použil na svého vodníka. Zda to přineslo nějaký ten výkon navíc ? Jo a prosimtě nevíš zda někdo neprodává výfuk, myslým tím ten origoš vedený spodem. Dík za odpověď jc3 Vim, ze spodem vedeny mel Monty - www.montyjawa.cz. Za tri tisice mi ho nabizel. Ale myslim, ze by sel sehnat i levnejc, spousta lidi ten vyfuk menila, takze se musi nekde zbytecne valet... jc3 Karburator zvyseni vykonu prinese, hlavne s vyfukem horem. Ja jsem karburator zbabele na konci leta prodal, takze nevim.... pepe cau videl jsem ze schanis vyfuk spodem na 593 mam komletni i s tlumivkou cena 1800 jesli chces tak napis je jako novy Napsal: Zdenek353 9. 11. 2005 v 13:46 hod. 17 Se ti přiznám sleduju je pravidelně:))) vždycky když mi řekneš kdy si aktualizoval:) jc3 Napsal: pepa 4. 11. 2005 v 14:11 hod. 16 chtěl bych se zeptat jc3 jestli by nemohl vytvořit fotogalerii, do které by zařadil fotky - 250/593, které mají ostatní majitelé, kteří navštěvují tento web a byli by ochotni poslat aspoň 1 fotku své 250/593. Bylo by to určitě hodně zajímavé vidět i jiné upravy, zajímavosti apod. čauec jc3 Zdravím, galerie je možná, včetně všeho toho, o čem píšeš. Stačí poslat mail... Zveřejním fotky, adresu, povídání, prostě cokoliv co pošleš.... Napsal: ED250 4. 11. 2005 v 06:27 hod. 15 Také jsem netrpělivě čekal na aktualizaci... Co takhle použít centrál z jiné moto? Vidlici dole má hodně značek. Podobný jezdí třeba na Husqvarnách. Dle mého je tam nešťastně řešeno uložení. Nahoře silentblok a dole jen vidlice v čepu na tvrdo. Všude jinde se používají na oka uchycení výklopná oka. Centrál se pak naklání a krásně plave v uložení. Ve vašem případě se vlivem méně poddajného uložení více namáhá vedení pístnice.. Napsal: Pepa 3. 11. 2005 v 11:45 hod. 14 zdar příznivci jawy 250/593 , jsem velice rád, že se to tady trochu pohlo pořád jsem čekal na aktualizaci a ono nic jinak super stránky.Mám tuto jawu taky a mám stejný problém s centrál. tlumičem.Tekl a tekl až mě to nasralo a koupil sem nový a ten my taky vytekl, tak jsem ho reklamoval a po opravě mě vydržel půl roku, samozřejmě mě mezitím propadla záruka a byl jsem v prdeli. Tak sem zehnal zase nový a ten vytekl asi po najetí 50 Km tak jsem ho zase reklamoval a prodavač mě řekl, že ho teda pošle znovu na opravu, ale že příště do toho už nejde takže pokud by někdo měl otázku zda by ho nesehnal raději už ho nebudu otravovat. Možná by, ale sehnali ještě nějaký v MOTOMUAL, ale nevím to jistě. Jinak jsem spokojený je to první a poslední dobrá JAWA za posleních 20 let. Sice má malé mouchy , ale to má každá motorka. Jo a ještě sem se chtěl zmínit o tom vódním chlazení-hřídelku čerpadla jsem měl taky na opravě, byli tam totálně vydřené dražky od gufer. Spojku jsem taky repasoval sice byla v poho, ale lamele jsou totožné s 350 tak když už to bylo rozdělané tak jsem je vyměnil a dal jsem tam nové pružiny s pragy 450, které jsou určeny na ventyly a je to lepší, poněvadž se nemusím bát nějakého prokluzování spojky. Jinak vzhled mám jako super master, ale výfuk mám dole. Vím že s tím nahoře to jede určitě lepe, ale vzhled je pro mě strašný. Takže časem si nechám vyrobit nějaký laďák, který bude vedený taky spodem. čau :) jc3 Taky mám namontovaný nový centrál, tak jsem zvědavej, jak dlouho vydrží... A hezký výfuk spodem by nebyl od věci, ten horní se k Tempu moc nehodí a překáží kufrům... Sláva Dostal jsem geniální nápad, spojil jsem ventilek centrálu s převodovkou a tak si ten sráč nasával stále nový olej z převodovky.... ale pak jsem měl mastnou zadní gumu, inu vyhodil jsem ho samozřejmě i s gumou a jezdím na centrál z čízy, je dost měkký tak na 70kg a má vzadu zdvih 25musí se zvednout blatník a udělat hadice na expanzku, ale funguje to jc3 Taky jsem uvazoval nad centralem ze Zetky, ale je to stejny vyrobce... A na silnici asi taky moc vhodny nebude... S tim ventilkem to je dobry... Nezkousel jste jeste nekdo nejaky jiny central? Napsal: firerider 2. 11. 2005 v 16:24 hod. 13 Tak já se musím přiznat. Na aktualizaci jsem čekal jako na smilování. Díky. jc3 Zkusím ten čas mezi aktualizacemi trošku zkratit, slibuju... Napsal: Josef Hůlka 24. 10. 2005 v 18:25 hod. 12 Docela bych chtěl prodat tu svou motorku JAWA 250/593 Tempo černá barva udělanej motor se nadupanějším válcem , sice vejfuk origoš, jsem druhý majitel, foto do bych dodal Napsal: tomC 14. 8. 2005 v 22:28 hod. 11 Diky za ten menual, ale diky jedne malickosti a to sice, ze jsem uplnej mongol, jsem si rekl o man. k 003 ale chtel jsem 001. takze bych chtel pozadat jeste o ten man na 001 jestli muzes. Jo a jeste by me tak nejak zajimalo zda by sli zamenit plasty za ty co jezdi na VM-ku. Podle me by moh bejt problem akorat s nadrzi jinak by to snad melo jit. A hned bych mel novou masinu :-) jc3 S Pragou ti nepomůžu, mám jen vodníka... Napiš, jestli ti ten 001 manuál došel, jinak ti ho během 14dní pošlu znova. Mně jdou bez problémů stáhnout oba, jinak ani v jednou není nic moc objevného.... Měj se. ED250 Plasty údajně pasují. Ale ta nádrž se mi nezdá...Šestka a čtyřipade už má jen jednu hliníkovou. Copak už Vácha prodává..?? tomC No to netusim, jenom jsem se ptal, pac me to zjima Co si budem povidat design pragovky je takovej nijakej. Jak se rika neurazi ani nenadchne. Napsal: tomC 8. 8. 2005 v 21:58 hod. 10 Caf, hele nejak me nejde stahnout ten navod na ED250 003, tak jsem se chtel zeptat jestli bys mi ho nemoh poslat na mail dikes. Jinak super stranky. Napsal: Ludva 4. 8. 2005 v 06:21 hod. 9 Ede a kde bereš třeba řetězovku - rozetu a kolečko. Když píšeš, že jsi rok u Hamouze nebyl.... ED250 Kolečko jsem si našel v katalogu v motoschopu u kamaráda. Totožné je s Hondou CR500, akorát si nechám u nás v práci na magnetce zbrousit osazení náboje o 1mm. Rozeta je v katalogu taky (stejnou jezdí stará Suzuki), ale já si ji u nás v práci nechávám pálit laserem z Hardoxu. Z tohohle protiotěrového materiálu ji mám na dvě sezony.. Napsal: Pavel 5. 7. 2005 v 22:39 hod. 8 Zdar,tak jsem si myslel,že jsem sám kdo je magor do pragovky.Dalo mi to velikánckou fušku něco na netu vypátrat a tady něco i je.Jen mě prosim zajimá kde nakupuješ dily do mota,protože to,že jsou nato dily levné neni pravda.Jedinej kdo ma něco na pragu je Hamoun od Kladna a tam třeba blatnik je dražši než na japonce.Jeste me divim žes nedeěal řadíci páku nebo něco kolem ní.Já jsem už za rok dvakrát zlomil šroub a ohnul vidličku.Asi jsem trochu víc prase.Učim se zatim na tom jezdit.Tak abych jen neremcal :stránky chválim jsou super.Pokud tě něco bude zajimat zmé praxe tak dej vědět rad zdělim své poznatky. jc3 Díky za chválu. Sedlám 593, takže mám spíš problém s tím, že některý díly už koupit nelze... Je pravda, že Hamouz je hodně drahej, ale krom pár těsnění jsem u něho nemusel nakupovat... Na druhou stanu - když něco potřebuješ, tak to máš během pár dní doma - aspoň nějaké plus:o) Honza Ahoj dočetl jsem se , že máte problémy s cenou ND u HAMOUZE. mě zbily díly do motoru . Tu svou jsem již prodal , ale díly do motoru mi samozřejmě zbyly takže mám komplet střeva do motoru , ojnice , čepy, písty , kroužky , komplet převodovku , řazení , olejové čerpadlo , vodní čerpadlo ,a komplet zapalování , klapky sání válec a hlava upravený pro 35K - samozřejmě s kytovým výfukem - ale ten nemám . jc3 Cau Honzo. Mohl bys mi prosím poslat kontakt ne sebe? Diky moc!!! jc3 Pro jistotu jeste mail: web@jc3.wz.cz nebo na jc3@centrum.cz ED250 S vidlčkou a tím šroubem se sedmičkou závitem jsem problémy neměl.. A to jsem s Pragovkou už v závodech několikrát zametl... Základ je mít sklopnou řadicí páku. Je pravda, že od Hamouze jsem zatím kupoval jen jednou a to cca před rokem a půl. Jinak Praga drží. Dost jiných věcí do podvozku se dá koupit i od jiných subdodavatelů. Například zadní výstelku vodítka na řetěz jsem si frézoval sám a byla to cca 1. hodina práce. Jinak se mi HONZO ozvi, měl bych vážný zájem o Tvé díly do motoru.. martinkucera@seznam.cz (pokud uděláš cenu... Díky předem- Martin. roman cau muzes mi dat na tebe telefon ja bych mel taky o nejake dily zajem dik roman ROMAN K pro HONZU cau mam pragovku 250 a vysypalo se mi lozisko na klice a znicilo i pist potreboval bych pistni sadu ,lozisko a cep na ojnici mas to na prodej muj tel: 604 539 467 email:kawas@email.cz ozvi se mi diky pro jc3: kde si mam objednat to ojnicni lozisko od hamouze nebo jinde at uz to spravim chci jezdit a nemuzu zatim cau ED250 http://www.hamouz-et.cz/ Napsal: ipavlosz 3. 6. 2005 v 17:28 hod. 7 Super stránka... Super stroje .... Fakt jsem o tom neměl ponětí ... Jsem absolutně ohromen a nemám nic co bych dodal jc3 Krásný... Napsal: simp 20. 4. 2005 v 17:41 hod. 6 Zdar. Krásný stránky se spoustou materiálů ke studiu ;-) Diky za ně. Kubrte neflákej se a jestli máš ještě něco navíc, tak to koukej zveřejnit :) jc3 Zdravíčko. Jsem rád, že si to občas někdo projde a že se to snad i trochu líbí... Napsal: jc3 13. 4. 2005 v 10:20 hod. 5 Jak tak koukám, tak přístupy na stránku přibývají, což mě velice těší. Ale nemusíte se bát sem napsat nějakou tu připomínku... Aspoň pak vím, že má práce není úplně zbytečná... Napsal: kubrt 8. 3. 2005 v 14:58 hod. 4 zdravím..... mám myslím poměrně dost podkladů k těm 250/593, i fotky prototypů a nějaká data k těm prototypům..... poměrně dost jsem se o to zajímal......ale nakonec na vytvoření stránek nedošlo..... na 593 mám najeto cca 30.000 km, jezdím je cca 5 let, několik jsem jich sehnal mým kamarádům.... mám kontakty na cca 25 lidí co je měli - neb již cca 3 roky jsem ten seznam neobnovoval..... tak pokud bude zájem.....jsem z Mohelnice.... ještě před rokem to byla Praha, ale láska hory přenáší.... znáte to.... nyní mám již jen tuhle přestavbičku... koukal jsem, že sisi stáhnul fotky mýho motoru před instalací do rámu.....vida.. třeba budu slavnej..... tak zatím..... -já- Napsal: foldus 27. 2. 2005 v 16:59 hod. 3 Diky moc za prirucku k ED250. Napsal: ED250 24. 2. 2005 v 07:14 hod. 2 Super, nadchla mě hlavně montážní příručka pro 593. Napsal: jc3 23. 2. 2005 v 07:52 hod. 1 A máme tu nový guestbook..... čísla motorů 593/594 Autor: JP 21.02.2005 14:17 odpověz Malé doplnění pro sběratele,prototypové (předseriové)motory měli tyto čísla: 593 Jawa M250-693 až 697 593 Tech. M250-698 až 713 594 Jawa M350-540 až 548 594 Tech. M350-549 až 560 548 JAWA 593 a pod Autor: Pavel Mareček 20.02.2005 21:27 odpověz Ahoj zdravím také vlastním JAWA 593 mam fotku na www.pc-czechgroup.com/jawa je tam pod odkazem 250... Pavel dily na 593 Autor: roman 20.02.2005 14:21 odpověz cau vsichni ja mam ed 250 chci se zeptat kde kupujete dily da se to sehnat jinde nez od hamouze on to dost zdrazil jinak super motorka tak mám další Autor: Zdeněk353 16.02.2005 10:46 odpověz Zdravím Jiří tak mám další kejvačku, rok 57 červaná s papíry, rám pro připojení sajdy, mnoho dílů neoriginál ale to nevadí jinak jsem ji sehnal za 3500 kč. Snad bude jezdit RE:tak mám další Autor: jc3 16.02.2005 17:04 odpověz Špica, o víkendu to budem muset zkonzultovat... :o) Nejlíp v Sokolce... Autor: Foldus 9.02.2005 17:45 odpověz Nemate nekdo katalog ND na Pragu ED 250? RE: Autor: roman 17.02.2005 14:13 odpověz cau ja ho mam ale ceny jsou neplatne RE: Autor: jc3 10.02.2005 12:14 odpověz Katalog mám, počítám, že během 14-ti dnů by se tu mohl objevit... Testy motocyklů Jawa Autor: BERT 19.01.2005 19:44 odpověz otevřel jsem novou stránku o českých motocyklech na adrese: http://www.bert.cz/jawa/ Tak se na ni koukněte. BERT RE:Testy motocyklů Jawa Autor: jc3 10.02.2005 14:02 odpověz Myslím, že tvoje stránky jsou notoricky známé... Dobrá práce. Autor: j.p. 19.01.2005 15:43 odpověz prodám téměř komletního "Abrháma" v dílech. Praga Autor: Martin Kučera 13.01.2005 12:42 odpověz Ahoj. Máš moc pěkné stránky. Myslím, že o 593 se tu člověk dozví nejvíce.... Jestli chceš, mohu přispět zkušenostmi i detailními fotografiemi Pragy ED250. Vlastním ji dva roky a znám ji téměř do šroubku...Něco už na ní odjeto mám... Taky mohu zaslat detil ostrého či pomalého výfuku + koncovek, katalogem ND, apod. S pozdravem ED 250. RE:Praga Autor: roman 16.01.2005 20:13 odpověz cau ja sem koupil pragovku s tim bingem a otevrenou koncovkou ale nevim jak mam rozrezat to koleno tys to delal jak na to jde to poznat dik napis cau roman RE:RE:Praga Autor: jc3 17.01.2005 19:54 odpověz Nevím o nikom, kdo to dělal. Teoreticky by to mělo jít, ale netuším, jak moc to je složitý... RE:Praga Autor: jc3 13.01.2005 19:34 odpověz Odpověď máš na mailu. Specielně se těším na fotky výfuku. Autor: roman 12.01.2005 18:00 odpověz cau ja sem nedavno koupil pragovku 250 a majitel mi k ni dal zvlast to olejove cerpadlo prodal bych ti ho ozvi se na 604 539 467 roman "Abrhám"- JAWA 593/4 E Autor: JP 4.01.2005 14:04 odpověz Po prvních 4 prototypech Jawy 593, které "oblékl" p.Tůma,bylo vyrobeno dalších 8 endur podle návrhu p. Abrháma, jinak také tvůrce dizajnu motocyklů Praga a Jawa Mosquito.První dva prototypy, modrý a červený v roce 91? třetí černo zelený na začátku 92 a potom byly postaveny další 4. Poslední Osmé jsem koupil již nedokončené.Modrý prototyp byl vystavován v Belgii odkud se již nevrátil a černo červený prototyp byl odeslán do USA.Jeden ze čtveřice prototypů byl ponechán v Jawě a liší se od svých sourozenců 18" koly.Ostatních 5 bylo prodáno do soukromých rukou.Většinou byly vybaveny motory 594 o obsahu 280 ccm z ověřovací serie vyrobené v Technometře. Motory byly vyrobeny z pískových odlitků, proto jsou "hrubé".Je možné, že existují ještě další "abrhámy" složené z dílů, které v Jawě zbyly. pár slov o 593ce Autor: Jiří Pastor 29.12.2004 16:06 odpověz Jawy 593C Tempo se začaly prodávat v roce 1994 na podzim a celkem se jich v ČR prodalo 178 kusů. Dalších 18 ks převzal VVZ JAWA ve Strašnicích a byly částečně přestavěny na provedení Super Master (4),Master (5) a Tramp (4ks,jeden s motorem chlazeným vzduchem).Zbytek byl vyvezen.Tyto údaje se týkají motocyklů seriové produkce.Příště o prototypech a možná i nějaké fotky.Zatím hodně šťastných kilometrů v roce 2005 JP RE:pár slov o 593ce Autor: jc3 30.12.2004 20:11 odpověz Díky moc, těším se na pokračování :o) Jawa 250/593 1E Ambrham Autor: pepe 3.12.2004 21:19 odpověz Cau mas pekny stranky proto tych ti chtel poslat foto abrhama neboli jak se tomu spatne rika enduru sport ale nemuzu najit tvuj email snad si to prectes teda jesli chces RE:Jawa 250/593 1E Ambrham Autor: jc3 4.12.2004 22:29 odpověz Muj mail je hned na uvodni strane, tj. po zadani adresy jc3.wz.cz. Druhy radek od spoda. Je pravda, ze by to chtelo ho trochu zvyrazit. Ofotku mam samozrejme zajem. RE:RE:Jawa 250/593 1E Ambrham Autor: jc3 14.12.2004 17:47 odpověz Fotky došly, do vánoc tu budou. Díky moc. Autor: Zdeněk 30.11.2004 15:29 odpověz Zdravím Jiří poptejse po skupine Jablko Sváru. Díky To je dost Autor: Zdeněk 29.11.2004 13:30 odpověz Koněčně očekávaná aktualizace, ale máš tady ještě hodně volnejch odkazů. snad další aktualizaci provedeš dřív RE:To je dost Autor: jc3 29.11.2004 14:07 odpověz Pravda, aktualizovat jednou za rok asi není to pravý ořechový, ale aspoň něco, ne? RE:RE:To je dost Autor: jc3 29.11.2004 14:09 odpověz Příští aktualizace bude, až doděláš kejvu ... pche Autor: TNT 15.08.2004 23:17 odpověz Haloo pane dejte sem fotky z Chlumce,tedy esi nejaky mate... RE:pche Autor: jc3 22.08.2004 11:07 odpověz Fotky jsou. Tady budou až v říjnu ... :o) Mimochodem, 3.-5. září jedu na Jawáč, tak se připoj. Krakovany Autor: Zdeněk 3.06.2004 10:23 odpověz Smutná zpráva psal jsem nějakýmu týpkovi co má stránky o festivalech v Krakovanech a asi tam i bydlí. A odepsal mi že letos prý nebudou. Z jakýho důvodu to nenapsal. Tak zatím. Autor: jc3 26.04.2004 19:43 odpověz Asi jo ... Porez z chotělic Autor: Zdenda 3.05.2004 08:38 odpověz Haha vážně dost slušný stránky a už tam naházej i ty zbývající příručky ať si je můžu stáhnout. RE:Porez z chotělic Autor: jc3 4.05.2004 01:01 odpověz Časem všechno ... RE:RE:Porez z chotělic Autor: Zdeněk 12.05.2004 09:00 odpověz Ta sekačka z Vinar to je Myšáka stroj????? Jestli jo tak tam naházej foto ať se zasmějou lidi. Autor: Sproťák 26.04.2004 19:39 odpověz Koukám máš samí lepší návštěvníky Go Autor: TNT 21.04.2004 14:34 odpověz A tímto bych zde chtěl rozvésti diskuzi o používání svíček NGK s wolframovým vláknem. Hadr na býka Autor: jc3 21.04.2004 14:32 odpověz Červený hadr na býka se výhledově plánuje :o))) 249 Autor: TNT 21.04.2004 14:27 odpověz Dobrý den pane,chtěl bych se Vás zeptat,jestli plánujete letní sraz v Chlumci? Vodnici v Cechach Autor: Bubak 21.04.2004 10:03 odpověz Zdar chlape, gratuluju k ziskani vodnika. Me slouzil krasne 3 sezony nez jsem sveho Mastera prodal (dneska lituju, ale jinak to neslo). Doporucuju tu kitovou sadu z Pragovky - funguje jako cerveny hadr na byka - jede to pak jak z praku. Zdravím Autor: jc3 21.04.2004 00:32 odpověz Vítám vás na jc3.wz.cz. Pokud mi chcete napsat, tak tohle je ideální příležitost jak to udělat. Nenechte si ji ujít ... :o))) Můžete mi taky psát na mail uvedený na úvodní stránce.